Dag 4

Kärlek:

Kärleken till mina barn är den största som finns..

Den djupaste oron
Från dag ett, när den lilla kommer till världen hänger världens ansvar och oro på dina axlar, aldrig kommer du att känna en starkare oro än denna, vad som helst kan hända..


Den största glädjen
Glädjen till detta lilla liv som växer och utvecklas, alla framsteg är ett lyckorus, glädjen som bara kan förstås av en mamma eller pappa!


Den starkaste ilskan 
Ilskan som detta barn kan driva dig till är enorm, denna lilla människa av ditt eget kött och blod driver dig till vansinne på ett sätt som bara en mamma eller pappa kan förstå! 


Den största kärleken
Kärleken till ett barn är den största av dom alla, det finns inte ord som beskriver hur stark den är. Bara den som har barn vet vad jag menar..


Mina barn är mitt liv, det bästa jag har, min glädje, min sorg och mitt allt!
#1 - - Johanna Olsson:

Livet att vara förälder! :)



Det är så tufft, tänk ena stunden är de sååå beroende utav en sen vill de inte veta av en och sen ska de flytta hemifrån och få egen familj. Tycker det är lite jobbigt att tänka att man inte kan gulla och gosa med dem jämt :)