Avsluta meningarna

Jag pratar - för mycket ibland 
Jag skrattar - ofta och gärna!
Jag tycker om - thaimat ;)
Jag avskyr när folk - är falska
Mina närmaste vänner är - underbara!
Min första vän hette - Josefin
Min första kärlek hette - Andreas
Kärlek är - att alltid finnas där..
Min favoritfilm är - ingen speciell, men ser gärna romantiska komedier ;)
När jag borstar tänderna - gör jag ofta något annat samtidigt!
När jag lagar mat - vill jag ha ordning och reda omkring mig!
Jag är rädd för - allvarliga sjukdomar och döden
Jag önskade - att tiden stog still..
Den värsta känslan är - ångest över vad som skulle kunna hända nära och kära..
Den bästa känslan är - att snosa på sina sovande barn =)
Jag vill - att det ska bli vår! 
Jag kommer alltid att vara - mamma till mina barn..
Det finaste som finns - Albin och Elma
I sommar - ska jag sola och bada!
Sist jag grät var - på mormors begravning..
Jag kan - bli irriterad på mycket ;)
Min mobiltelefon är - alltid med mig?!
När jag vaknar på morgonen - vill jag sova lite till. 
Innan jag somnar - kollar jag på tv!
Just nu tänker jag på att - svaren känns rätt töntiga ;)
Bebisar är - sjukt söta
Mitt första barn - gjorde mig till den jag är idag!
Det fulaste som finns är - lögner
Jag har aldrig - flugit flygplan
Idag har jag - varit hemma med sjukt barn
Jag vill verkligen - att vinter och kylan ska ta slut!
#1 - - Johanna Olsson:

Haha, du har självinsikt!



Kan vi inte ses snart?! Jag längtar efter er och Agnes frågar efter Albin jätteofta!



Kram