Mellandagsrea

Igår började mellandagsrean, jag var på Köpis strax efter tio! Det var lugnt till en början, men sedan strömmade det snabbt in massor av shoppingglada människor.

Jag är lite besviken på rean, när jag för en gångs skull var där i tid, hade många av butikerna inte hunnit märka reavarorna än, är inte det dåligt?! Det ska väl vara klart kl 10 när butiken öppnar?!

Bytte storlekar på några julkappar till barnen, köpte ett par jeans till Albin samt en tröja till mig annrs var det dåligt med fynd.

Vi åkte en sväng lite senare hela familjen, då fyndade pappan i familjen en hel del !

Albin var ganska avslagen under måndagen, tempot var inte vad det brukar, när vi kom hem visade tempen på 38,4, vilket förklarade saken..

Idag har han legat i soffan hela dagen, knappt ätit någonting =( När han la sig nu ikväll hade han 39.6..

Ingen piggelin direkt =(
Inatt sover han i vår säng, då jag vill ha honom nära när han har så hög feber..




Inte roligt när barnen är sjuka, men oj så lugnt det blir, o inga konflikter dessutom ;)

Jag har hunnit med massor, betalat räkningar, tvättat , strukit, städat ur 2 sopsäckar med kläder ur garderoben!

Elma har pysslat med både det ena och det andra, bla pärlat lite med sina nya pärlor!

#1 - - Lena:

Hej gums!



Hoppas efterätten blev uppskattad, den såg då för smarrig ut! Hihi!



Jag var också ut på rean, vid 10:30 och tyckte också den var heeeelt värdelös! Letade barnkläder och fann en del till Tuva-Li men bara ett par byxor och två baströjor till Theodor. Resten var bara fult och dåligt nedsatt! =/



Hur mår Albin idag då?

Hoppas han mår bättre.



Kram kram!!!