Lever ;)

Liten paus från bloggandet blev det såhär innan jul..kände mig ganska orkeslös ett tag och har inte haft någon inspiration till att skriva, så funderade på att lägga ner..
I lördags krashade min älskade lilla laptop =( så då behövde jag lixom inte fundera mer, det BLEV helt enkelt en paus!
Datorn är ju nu då, i skrivandets stund, fortfarande kaputt och på service på El-giganten..
Jag håller mina tummar och tår för att det går att rädda innehållet på hårddisken, där fanns uppemot 1000 bilder samt många filmer på barnen, som vi inte har hunnit göra backup på än ..INTE bra!
Just nu använder jag HTPC:n, alltså den stora datorn som är kopplad till tv..inte alls min grej..ligger på golvet med tangentbordet..
Får väl se om tomten kommer med nån ny dator i säcken ;)
Appropå tomten, så är nu Jultomten bärgad för i år! Det var nämligen min uppgift att fixa årets tomte, kände för några dagar sedan att det började brinna i knutarna då jag ännu inte hade fått något napp alls på tomteannonserna, men nu så, om allt går som det ska, knackar han på dörren på lördag kväll =)
Hare gött så länge!