Trassel i trollskogen

Idag har jag & Albin varit på teater, "Trassel i trollskogen", ute i skogen i Oppala. Vi fick åka traktorsläp ut i skogen, en mysig teater om trollen i skogen o i pausen bjöds på festis/kaffe och en munk med strössel & glasyr på =)

Jag tyckte dock att det förekom en hel del på gränsen till barnförbjudna ord i teatern..men jag vet inte om Albin la märke till de..hoppas  inte =(

Vi har iallafall haft en mysig eftermiddag bara jag o Albin =)

Egentligen var det meningen att jag skulle ta med mig båda barnen, men Elma har feber så hon fick vara hemma med pappa.












Vi har under eftermiddagen och kvällen haft två extra hundar hemma, vi har varit hundvakt några timmar.
Jag tog en promenad med alla tre hundar, Elma i vagnen samt Albin...säger bara -Tack o lov att vi bara har EN hund ;) 






Till kvällsfika gjorde vi en äppelpaj, som vi mumsade i oss tillsammans med vaniljvisp!