Köper/säljer!

Vi är experter på att köpa nya grejjer, men ofta köper vi begagnat då det är billigare..o också bättre ur miljösynpunkt..om man nu är sån ;)

Vi är också duktiga på att sälja iväg gamla grejjer, då förlorar man inte så mycket pengar.
Snål eller ekonomisk..ja inte vet jag ;) Bra tycker jag =)

Iallafall så är jag sugen på en ny vagn, igen, men det var länge sedan nu =)
Den här gången vill jag ha en Emmaljunga Scooter, den nya modellen 2.0. Letar febrilt på Blocket men än har jag inte hittat någon till rätt pris..

Har också lagt ut vår nuvarande Emmaljunga.  En svart City Cross med liggdel, 08:a

Nån som är sugen???
3100:- med footsack!

Vi har också sålt Albins X-box och köpte ett Wii istället, men inte fått hem det än..
Vi fick 500kr för xboxet och fick ge 900 för wii:et som också är softmoddat! Perfekt! Eller hur =)