Höst och vinter

Det är redan fullt av höst och vinterplagg i butikerna. Det är dags att fylla på vintergarderoberna, speciellt för barnen som behöver nästan allting nytt!

Det är både svårt och lite konstigt att redan köpa kläder till vintern, men det måste göras annars tar alltting slut.

Båda barnen behöver; overaller, jackor, fodrade regnkläder, vinterskor samt vantar!

Idag har jag varit runt o checkat av läget lite...

Det blir inget billigt kalas det kan jag lova!

Det lutar åt en varsin overall från Kappahl, svart resp. röd



Galonkläderna har jag fastnat för en Röd/vit randig jacka 349:- & röda byxor 249:- från Lindex till Elma.



Till Albin fanns inget som jag fastnade för..& egentligen skulle jag vilja att dom hade lika, fast olika färger..


På stadium hittade jag till båda men jag blev inte så himla förstjust i den rosa varianten, & vill som sagt helst att dom ska ha lika...

499:-
EVEREST K FL RAIN SET F10 PINK

Hur ska jag göra ?
Vilken tycker ni?

Hela kalaset kommer gå på nästan 2500:- då har vi inte ens kollat på vinterjackor än...helt sinnessjukt! Eller hur?!

#1 - - Anna:

Superfina kläder!!!! Men 2500 är du inte riktigt klok?!?!?!?!?!???? Kram