Grillat!

Idag hade vi middagsgäster, min bästa kompis och hennes familj =)

Vi bjöd på grillad kyckling och hasselbackspotatis, M är dessutom vegetarian så hon gör det inte lätt för mig ;)

Men jag tror att det gick hem?!
Det vegetariska vi bjöd på var grillad paprika fylld med grekisk salladsost, grilloumi samt grillade vitlöksmarinerade färska champinjoner.

Efterrätten blev kladdkaka med hallon och vaniljvisp!



Elma visar sin nästan jämgamla kompis sina böcker =)



En sen födelsedagspresent till mig =) Tack fina ni!
Body Butter, duchcreme och skrubbhandskar!

#1 - - Matilda:

Tusen tack för en mycket mysig och trevlig kväll med mumsig mat=) Speciellt dom där champinjonerna...mmmmm, mycket gott!! Idun var ju så tyst hela kvällen så det lära hon ta igen när vi kom hem, halv tolv somna hon....Haha. Tokis=)

Hoppas vi får till en kväll snart igen å då är det väl våran tur antar jag;) Kram på er!