Packat lite..

Uppskattar kommentarerna om gårdagens inlägg " irritation eller omtanke??!!", superkul att några tycker att det jag skriver är okej...




Slutade tidigt idag..så då tog jag med mig tre barn hem från förskolan, Albins kompis Lova följde med!
Dom har lekt hela eftermiddagen, mellanmålet intogs utomhus osså  tog vi en sväng till lekparken!
Mycket tid spenderades på studstmattan, medans de stora barnen studsade eller lekte annat tultade Elma runt och hade sin egna lek, hon är fantastiskt duktig på att roa sig själv =)

Nu ikväll har jag packat o förberett lite inför imorrn, då jag och barnen åker ut till Bönan där vi ska fira sista april med syrran, syskonbarn, o mamma & pappa. F och svågern drar iväg till Milano imorrnkväll för att se på fotboll, de kommer hem på måndagkväll igen..

Förhoppningsvis får han också med sig nåra tjusig fynd till mig o barnen ;)

Vi fortsätter med pottträningen, dock inte på så hög nivå...men ibland kissar damen på pottan, & då måste man ju såklart kolla om det kommit nåt däri ;)



#1 - - Pernilla:

Men det är ju för sånt här jag läser din blogg! Jag hade inte en tanke på att börja med pottan till Lina (som är 1 månad äldre än Elma) men när jag läste om Elmas framsteg så tog jag fram den. Hon sitter så gärna på den och ibland ger det resultat! Tack för det tipset Therese!