Torsdag

Veckorna går föör fort, nu är det redan torsdag igen och imorrn helg..

Jag hinner inte göra någonting tycker jag, och ändå så är jag i princip upptagen med nåt nästan jämt..

Igår träffade jag "mammorna" , vi blev bjudna på mat och fika hemma hos A och bara pratade och umgicks, jättetrevligt! Tack A för allt det goda =)

På eftermiddan fick vi besök av Johanna och barnen, vi passade på att träffas när karlarna gjorde annat ;)
Vi åt och bara slappade, ungarna hade som vanligt sina eviga dispyter..men det gick ändå hyfsat-dom slogs ju inte ;)

(Jag har blivit såå dålig på att få med mig kameran, därav det dåliga fotouppdaterandet..ska bättra mig =))


Idag tog jag en promenad till jobbet..alltid lika kul att se hur barnen växer mellan gångerna man dyker in där, det händer så mycket med de små =)

Intressant med lite "jobbuppdatering"..både positivt och negativt..

Måste börja ladda inför jobbstart..bara 5 månader kvar nu!

....................................................................................................................................................................


Vi åt hemgjord pizza idag, iallafall lite hemgjord -provade nämligen en ny variant som jag blivit tipsad om.
Använde tortillas till pizzabröd sedan ketchup skinka och ost, funkade kanon!
Värt att prova, snabbt och enkelt, utan kladd med att baka eget - gott vare också, Albin mumsade i sig två stycken!

Nu sover barnen efter ha plaskat på ordentligt i badet =)





#1 - - Johanna Olsson:

Vilken tur att de fick bada lite efter gårdagens önskningar. Agnes fick duscha snabbt i morse..

Vilken söt klänning Elma hade!

#2 - - Lena:

Vilka fina bilder på de små!!! =)