Recept

Hela kvällen har jag suttit och fixat med alla recept som några av er har skickat till mig =)
Över 30 recept har jag fått ihop, väntar på några till från A, men sedan är recepthäftet färdigt och jag kommer att maila ut det till er som dela med sig =)


Imorse efter att storbarnen blivit lämande på förskolan promenerade jag tillsammans med A till öppna förskolan, där det var dags för lite babysång-lika mysigt varje gång =)


På väg hem från förskolan idag gick vi förbi Albins "nya" lekkompis, L som flyttade in på gatan i somras, hon följde med oss hem. Busarna lekte hela eftermiddagen utan större motgångar =)

Vi är så glada att ni, familjen J, valde att flytta till vår gata =) Det är så roligt och verkligen uppskattat för både Albin och oss att han nu funnit en jättebra jämlik kompis!

Det underlättar våra dagar massor, då hans lekbehov är jättestort just nu, han behöver verkligen få leka =)








Elma har varit lite extra mammig och kinkig under dagen, men inget som jag reagerat nåt speciellt på..förräns nu ikväll då hon kändes varm..hon hade 38,2  =(

Stackars liten, hon har redan vaknat flera gånger och varit lessen..jobbig natt framför oss?!


Imorrn var det tänkt att jag och Elma skulle iväg på mammafika/1-årsfirande...men vi får se vart febern tar vägen..