"Men mamma jag älskar ju dig!"

Jag blev såå arg på Albin idag, han var så omöjlig på väg hem från förskolan , detta endast pga att en kompis inte var hemma när vi knackade på...

Elma sov i vagnen, hade precis somnat och hon brukar sova typ 1-2 timmar, jag bad Albin otaliga gånger att han inte skulle skrika och slita i vagnen..

Tror ni att han lyssnade???? Nej inte alls, Elma vaknade efter ca 20 minuter och kunde inte somna om, det var en väldigt trött liten tjej vi la nu ikväll.

MEN, jag var som sagt arg - jättearg när vi kom hem.. (lite kort stubin har jag ;))

Albin försökte få sin mamma på lite bättre humör, inte så mycket funkade tills hans utbrister i gråt:

"-Men mamma jag älskar ju dig!"

Vilken mamma kan fortsätta vara arg då?? ♥

#1 - - Matilda:

Men lill-hjärtat då! Nej då kan man ju inte vara arg längre!!=)