Elmas rum




Imorse sprättade jag upp hissgardinen och la emellan ett tyg så att fjärilarna inte skulle lysa igenom...det blev inte hundra bra..men men det får duga!

Vi har lite mer projekt i Elmas rum, har tagit bort fönsterbrädan och håller på att bygga in elemenet för att skapa lite mer väggyta...(visar bild senare)

Har också planer på att byta ut bilarna på väggen och istället måla fjärilar....





Här har jag fyndat två gamla hinkar hemma hos mamma och pappa, dess ska bli små pallar..hur får ni se senare ;)

#1 - - Lena:

Blev jättefint med hissgardinen!!!



Har skickat sms till dig och vet inte om du har sett det...kommer förbi med gardinerna senare. Hra klipptid 13 och efter det svänger jag förbi er! Är ni inte hemma så ställer jag kassen på bron. Tar med Agnes strumpor också, hon glömde dem här sist vi träffades och det dröjer kanske till nästa gång...



Hade Helena tagit dina kuponger också?

Hmm... trist. Jag sa att hon bara skulle ta mina för du kunde ju gå och hämta dina då du bor så nära...jag ville ju inte till jobbet heller.



Vill du att jag går och hämtar dem eller fixar du det själv?



Du...kom och funderade på en sak häromdagen. Inte har jag betalat för armbandet du gjorde åt mig???

skäms

Du måste säga till mig, T!!! ;)



Vilken slump att du åkte förbi lekplatsen när vi var där! Haha!



Kram kram!