Tänk ett snäpp till..

-Var glad att Albin inte sitter i rullstol, var glad att han är välskapt..

Så sa någon nära till mig idag..

-Var inte alltid så arg, tänk ett snäpp till..

Vill bara säga att det är det jag gör!

Kanske har jag kort stubin och hugger på minsta lilla..MEN Albin är och har alltid varit ett VÄLDIGT viljestarkt barn, detta i kombination med den tuffaste trotsen är inte att leka med..

Jag älskar Albin! ♥

Men jag vill att han ska utvecklas och bli så underbar och väluppfostrad som jag vet att han innerst inne är och kan vara!

Han behöver korta tyglar. Skulle jag låta honom få sin vilja igenom, göra som han har lust och bete sig hur som helst, vilket kanske skulle vara den enklaste vägen då vi då skulle slippa alla dessa bråk och utbrott..
Men vad skulle det då bli av honom?

Jag uppfostar min son! Jag gör det som jag tycker behövs, kanske är jag för hård?! Jag vet inte..


Jag är inte perfekt, jag är bara människa...........................

Tro mig, jag är så innerligt glad och stolt över mina två välskapta barn!

#1 - - Johanna Olsson:

Hmm, vet inte hur någon kan tveka över huruvida du älskar dina barn (eller Albin, i fråga)?!

Hur mycket endel måänniskor betyder för en så ska man inte lyssna på dem. Vänner kan man välja bort om de säger sådant men släkt har man inte valt utan man får ta dem som de är.. äh, aldrig. Jag hoppas att du står på dig och säger din mening när dessa situationer uppstår och diskuterar..

Kram

#2 - - Lena:

Klart du ska uppfostra dina barn! Det är väl den största kärleken av allt, att visa dem hur världen funkar och vad som är ok och inte!



Det är inte elakt att lära sina barn rätt och fel och klart som tusan att ALLA är glada för att barnen inte hamnade i rullstol eller annat! Men alla föräldrar vill sina barn det bästa och får de bestämma själva kommer de inte långt i livet! Då slår snarare livet hårt tillbaka!



Du är en BRA mamma!!! Den BÄSTA till dina barn, glöm aldrig det trots att människor säger så till dig, vännen!!! <3



Kram!!!