Studieuppgift 1

Idag var F ledig, han kommer att vara föräldraledig alla torsdagar fram till jul.
Jag åkte in till högskolan för att skriva den första studieuppgiften, tänkte att det var bäst att sitta i skolan för att verkligen få nånting gjort!

Efter 5 timmar kände jag mig klar med uppgiften och begav mig hemåt!
F och Albin åkte till Valbobadet o badade på eftermiddagen, tanken var Fjärran Höjder i Gävle eller Parkbadet i Sandviken men båda äventyren är ju stängda för renovering =(

Men dom hade haft kul ändå, trots att det bara är en enkel simbassäng.

Elma fick nöja sig med att bada i sin balja nu ikväll =)

 

Imorrn förmiddag är planerna att jag och barnen åker till traktormuseet på Källviks gård, 1 mil norr om Gävle, tillsammans med fler mammor och barn! http://www.kallviksgard.se/