Shopping

Idag har jag shoppat en hel del till mig själv! Det var inte igår ;)
Jag handlar massor till barnen men nätan aldrig nåt till mig..

Men nu så unna jag mig en ensamtripp till köpis!

Bästa köpet idag: ett par supersköna jeansleggings, från Lindex, snygga oxå =)

Det blev oxå detta:
Tre tunikor, en stickad tight kort kjol, en kofta, ett par stickade tights samt två par tunnare strumpbyxor. Heja mig! =)

#1 - - Therese:

Ja alltså detta var ju igår då...som ni kanske förstår...inlägget hade hamnat i utkast..så jag därför kom inlägget in nu =)

#2 - - Lena:

Härligt med egen shopping, jag är också extremt dålig att handla till mig själv men jag fick lova mamma och pappa att inte handla upp pengarna på nån annan, det skulle vara till bara mig! Haha!



Slå en pling och kom förbi du, kanske du får se hur stökigt det kan vara här hemma! ;)



Kram!