Kalas eller inte?

Hämtade Albin på förskolan idag klockan två, hade ingen ståbräda med mig så han fick gå hela vägen hem (vilket  tar typ 10 minuter) Han var super sur och grinade hela vägen hem, när vi passerar Lovas hus kommer hon ut och frågar om han vill leka...
Albin svarar att han inte vill leka när han är lessen..

Hmm..lite konstigt tänker jag...
Jag föreslår att vi går hem o äter mellis så kan dom leka sen, Albin svarar att han vill vara ensam..


Inte alls likt Albin, men han är väl sur tänker jag.

När vi kommer hem går han in på sitt rum och stänger dörren..
Jag går in till honom efter ett tag, då har han somnat i sin säng =(

Han har nästan 39 graders feber...det förklarar saken! =(

Vi har dukat upp för ettårskalas och jag har bakat och hämtat masipanen som jag beställt till tårtorna..
Men hur gör vi nu när grabsen är sjuk?

Han verkar inte ha nåt annat fel, han är inte heller förkyld han har dock sagt att han har ont i huvudet..

Vi får väl se om det går över lika fort som det kom.. 

Kalas eller inte?


 
#1 - - Lena:

1 år redan?!

Fattar inte att tiden går så fort...tyckte det var nyss vi blev gravida....hmm..



Hoppas det blir kalas trots den febriga pöjken idag!



Jag har fått hälsokupongerna nu...ledsen att jag glömt att höra av mig!

När kan jag komma förbi med dem eller vill du hämta dem och komma på en fika?



Kram!