Dagen

Idag har jag och Elma varit på babysång, där det idag filmades för att vi i gruppen ska få köpa en dvd-spännande =)
Albin har varit på förskolan och pappan har såklart jobbat.

Efter mellis drog Albin iväg hem till L nere på gatan, tänk vad han blivit stor som går självhem till en kompis!

Under tiden pysslade jag och Elma med lite mössbeställningar (mest jag då..=))

Albin och L lekte hela eftermiddagen,först hos L sedan här  tills det blev dags för kvällsmat.
Vi fick trevligt sällskap av Johanna och barnen som stannade och åt mat.




Elma har hämtat en bok som Johanna läste för tjejerna =)

Nu ikväll har F varit o spelat bandy, jag har lagt barnen som båda två somande på mindre än 10 minuter! Smidigt värre =)

Jag passade på att göra klart mössorna, en hel del beställningar har kommit in denna vecka!


Kram och gonatt!