Uppdatering

Igår var jag i skolan, vi lyssnade till några personers "erfarenheter från skolan" det var jätteintressant!

Har två skrifliga uppgifter kvar att göra, två intervjuer samt två dagar i skolan.

På kvällen var jag iväg och köpte några julklappar, det börjar dra ihop sig =)

Hade även några beställningar som jag gjorde klart igår när barnen hade somnat.

Idag ser vi framemot lite lek och glassfika med familjen Jonsson, ikväll är vi bortbjudna på middag hos syrran med familj !!!

Imorrn ska jag och bästa Matilda på SPA, några timmars avkoppling - behövligt för två mammor =)

Nu har jag planer på att ta fram dammsugarn (vilket F skulle ha gjort igår.....vad hände? JO han glömde såklart!)
får se hur det går med två busar, kanske kommer jag en bit iallafall..sätter jag moppen i handen på F när han kommer hem ;)


Ha en bra dag!!