Tusen spänn!

Jag och Albin satt och gjorde armband idag, han undrade om jag gjorde det till mig själv, jag berättade att jag skulle sälja dom på en marknad, ungefär som loppis..

Då ville han gå o titta om han hade några grejer som han kunde sälja ;)

Men jag förklarade att det bara var smycken...ja men mamma jag kan ju sälja det här!!

...jag kan köpa det av dig, sa jag..

Det dög inte riktig, han ville sälja det till "nån människa på marknaden"..

När det var färdigt fick jag prova det, och jag frågade hur mycket det kostade..

Du får köpa det för tusen spänn, mamma !

Riktig affärsman de där ;)
#1 - - Lena:

Haha! Vilken gobit han är!!!



vad skönt att operationen har gått så bra och att han är pigg! =)



Var och när är julmarknaden?

Måste ju komma och kika lite på dig! ;)



Kram!

#2 - - Johanna Olsson:

Albin har koll på vad han ska klämma ur er för att själv ha råd att köpa det han vill! :)



Hoppas naglarna försvunnit och att allt går till det bättre så det blir lite lek och bus snart.



Har du hört någe om overallen?