Hela familjen ledig

Dagen började, för mig och Elma, med "mamma-småtting-fika" hos A.L, tack för gott fika och bra initiativ!! =)

Vi var sex mammor och sex barn, hela gänget med storsyskon på Albins avdelning (nästan, alla utom en ) !



Inte superlätt att få med ett gäng småttingar på samma bild =) ungefär 2 sekunder satt dom där dom sitter på bilden =)

När vi kom hem till resten av familjen käkade vi lunch o tog sedan en snabbvända till Lager 157 i Sågmyra..

Vi hade, trodde jag, bestämt att trippen var inställd pga det dåliga vädret..men tydligen så var et inte dåligt väder längre?!

Utan fungerande spolvätskepump (alltså det går inte att torka bort smuts på rutan..) åkte vi cirkus 24 mil!

Det blev lite shopping, bl.a. Wrangler Jeans till F, vantar, strumpor och mössa till Albin, tights o en klänning till Elma inget till mig idag..

När vi äntligen kom hem köpte vi med oss MAX-burgare...
Lite besviken på MAX !!!
Vi fick betala 42 kr för sex nuggets, vi ville ha fyra, dom skulle kosta 5kr st...

Funderade också lite var resten av min burgare tagit vägen när jag löft på brödet?!

(ursäkta en INTE så aptitliga bilden..men måste bara visa...)





Innan vi la barnen hann vi också med att dammsuga, diska, hänga tvätt och städa undan lite.

Nu sover båda två och jag har betalat denna månads räkningar puh* skönt att det är klart, dock rysligt tomt på kontona..

Natti Natti!