Gråhårig

Jag skulle vilja slita och dra i mitt hår, mitt hår som troligen blir grått snart!
Vi har gapat o skrikit åt varandra, jag och Albin, sedan 6.30 imorse..heeelt galet!

Jag kommer bli knäpp, jag vet inte hur jag ska nå fram till ungen, han förstår mig inte, jag förstår inte honom...
Han retar gallfeber på mig..

Men men...livet går vidare..eller?!

Vi har hunnit med en hel del..trots konfliker nästan hela tiden

Vi har gjort ett litet schema tillsammans med Albin för någon vecka sedan, som ska underlätta vår vardag (berättar mer en annan dag..)
Men iallafall på schemat står det fika på onsdagar, så Albin ville baka bullar idag!

Så efter frukosten for vi iväg för att köpa ingredienser och samtidigt lite kantband till ett av mina projekt..

Elma blev väldigt trött på kuppen o vaknade inte ens när jag tog ur henne i bilen =)



När vi kom hem bakade vi ihop degen.

Vi åt mat och gick sedan ut på en promenad, jag drog barnen i pulkorna! Härligt väder idag, riktigt vinteväder precis som det ska va!









Till Elmas stora lycka kom en hund fram och hälsade lite på henne =)



När Elma sov på eftermiddagen var det dags för att äntligen baka färdigt bullarna, som Albin hade väntat på..
MEN vi hade världens bråk precis när vi skulle gå in o börja baka, jag sa åt honom att om han inte lyssnade så skulle han inte få vara med o baka...

Han var såå fruktansvärt kaxig och lyssnade inte ett ord på vad jag sa...

Så Albin fick sitta o titta på när jag gjorde bullarna...(inte världens bästa mamma direkt...)

När bullarna var klara o vi lugnat ner oss lite fick han iallfall provsmaka en bulle ;)





Mums!

Imorrn är det skola för mig, SKÖNT, jag längtar! Få komma iväg o vara borta heeela dagen o vila öronen!

Kram o gonatt!
#1 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

åå gud vad jag verkligen fattar vad du menar. du uttryckte det jag försökte få fram i mitt inlägg nyss. skulle kunna skriva ett inlägg om allt mellan mig och theo, men de jag verkligen vill få ur mig kan jag inte få fram de e så mycket så jag vet inte vart jag ska börja :( ... hoppas de kommer en lösning för er :)

#2 - - Johanna Olsson:

hmmm.. är det förklaringen till att du inte svarade när jag ringde (4 gånger)?!

Hur många stjärnor rök igår då? Har han någon kvar :)

Kram, kämpa på

#3 - - Johanna Olsson:

När bjuds det på bullfika då?! Ser väldigt goda ut.