Foton på barnen

Vi brukar alltid ge bort foton på barnen till våra nära o kära släktingar, mormor&morfar, farmor& farfar, ibland fastrar ,mostrar..

Vi har alltid trott att fina foton på barnen är något som uppskattas...

Detta år kommer vi nog att tänka om...

Hur är det i era familjer?

Vill man ha massor av kort på sina barnbarn på väggarna eller vill man hellre ha fina prydnader o tavlor där??

Hur gör ni???

#1 - - Lena:

Hej hej!



Hra läst dina tidigare inlägg och jag blir så arg!!!

Du vet varför...



Kanske denna människa bara ska sluta berätta sina åsikter!!! MORR!



Du är en bra mamma och du är det därför att du tänker på dig själv också! Skulle du bara tänka på barnen och göra ALLT för dem så skulle du ganska snart gå in i väggen och hur bra mamma är du då?!



Att göra saker för sig själv ger god energi så att du blir mindre stressad, mer glad och harmonisk och det är väl så det ska vara!?

Lyssna mindre på denna människa och mer på ditt hjärta! DU vet vad du och din familj behöver och vad som är bäst för er!



Vi ger inte foton varje jul.

Jag och mina syskon har alla tagit typ 8-månaders kort på våra barn och dem korten sitter uppe, likaså 7-månaders kort på mig och mina syskon, våra bröllopsbilder.

Nu i januari fyller pappa 60 och vi ska då fota ett barnbarnskort att förstora till honom! 6 barn på samma bild, haha! Spännande!



Styrkekramar till dig!!!

#2 - - Johanna:

Hej, vi ger inte kort i julklapp. Kort som vi knäppt ger vi ändå oavsett på året.

Jag tror kort i för stora volymer blir mer belastande än roligt ialla fall om de förväntas stå framme..