Kommentarer?

Jag är jätteglad att så många vill följa min blogg, runt 300 st/snitt per vecka..MEN det är väldigt dåligt med kommentarer =(

Vore kul med liiiite mer respons från er som läser..vilka är ni?

Tappar suget lite ibland..=(

(Lena, ta inte åt dig-du är väldigt duktig på att kommentera =)
#1 - - Tiva kusin vitamin:

Hej jag följer dig varje dag. Tycker att det är roligt o se hur du och alla ni i Gävle har det.

Kram på dig Therese.

#2 - - Matilda:

Sorry vännen! Idun och jag läser varje dag men är ju himla dåliga på att kommentera. Lovar att bättra oss!! Kram kram

#3 - - Lena:

Haha!



Tar inte åt mig. =)



#4 - - Therese:

Jag läser ju =) Fast ibland bara för att oppdatera mig läget hemma hos er, å för å avundas alla roliga bilder som du altid e så duktig me o peta in på dn blogg =)



Kram!