Hälsat på

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på, träffade "mina barn", så stora dom har blivit det är ju helt fantastiskt vad det händer mycket i den ålder, alla kunde prata! När jag gick hem i september var det en bunt småttisar jag lämnade =)
( för er som inte vet, jag jobbar på en förskola och "mina barn" är 07:or)
Jag och Elma fick vara med på samlingen och sjunga lite, jättekul tyckte Elma!

Har ju haft ganska mycket ångest över att börja jobba igen, men idag när jag var där så kändes det som om det kommer bli rätt okej att komma tillbaka i vår igen ...

............................................................................................................................................

Elma fick åka cykelkärran, för första gången, till förskolan när vi hämtade Albin idag, hon verkade gilla det,
somnade dock på vägen hem =)

Det var världens mest oansvariga mamma som gav sig iväg med en 7månaders i cykelkärra...jag glömde hjälmen - ja det är sant! Jag glömde...=(



.............................................................................................................................................

Imorrn ska kusin Liam vara här med oss hela dagen också vi ska hämta kusin Ebba i skolan, kul kul!
#1 - - Lena:

Men gumman!!! Nu kommer du aldrig glömma den, och det är ju ingen superfara när de sitter i vagnen! =)



Jobbar här i hagaström på coop. Kan ju bara jobba eftermiddagar/kvällar på vardagar och så helger då eftersom Magnus jobbar.



Vill helst jobba helger då OB:n är som högst då. Här nere på coop behöver de extrapersonal då de har lunch på lördagarna speciellt. Det är mellan 12-15 och innebär för mig dubbelt betalt dem timmarna. kanon ju!!



Har pratat med försäkringskassan, får inte ta ut föräldrapenning den dagen jag jobbar. Men som igår, jag tar inte ut f-penning på torsdag så igår spelade det ingen roll. Men ska jobba på tisdag igen, 3 timmar, får får jag bara ta ut halv dag f-penning. Hänger du med?



Ut och sök lite extrajobb! Du har väl lite kassavana och sånt sedan Mamsell?

Gäller bara att komma iväg och fråga.



Får jag jobba mycket kanske jag kan fixa in dig på konsum! ;)



Kram!



#2 - - Kerstin:

Jaaaaa visst känns det jobbigt att börja jobba igen, jag vill INTE!! :p Men men.. du får iaf börja i vår.. jag måste tillbaka i aug :( snyft usch usch känns skit jobbigt.. Men man måste ju nångång.. :s Hoppas allt är bra med er annars! Kraam