Fotboll

Idag var det en stor dag för Albin, han började på fotollsskola!!!

Oj va han har längtat till den här dagen! Så duktig var han =)








...........................................................................................................................................


Imorron är det min födelsedag, 28 år blir jag..herreguud vad jag blir gammal!

Jag känner mig egentligen inte gammal, men när man var yngre så var ju 30-åringar värsta gamlingarna!!! Eller hur ?!

Hoppas på fint väder så eventuella gäster kan serveras fika utomhus =)

...............................................................................................................................................

Till sist!

Grattis Nina, Johan och storebror Theo till eran lilla Ludvig!!! ♥

#1 - - Therese:

GRATTIS grattis grattis!!! Hoppas du får en kanonfödelsedag!! å du, man blir inte gammal när man blir 28, inte ens 30 :P man känner sig istället som 15, men passar inte riktigt n i det facket bara.. hihi

kram

#2 - - Lena:

GRATTIS GRATTIS!!!

Gamla tanten då! Haha!!!



Inte då, vi är inte äldre än vi känner oss och är i sinnet, eller hur?! Så jag är väl runt en 20 jag! =D



Åh, så skojigt med fotbollsskola! Var det på Åbyvallen?

Få se vad Tuva-Li vill hålla på med när hon blir större. Mamman och pappan hoppas på en golf-karriär så vår pension blir fin! Haha!



Boulongern nästa vecka låter jättebra. Mån eller fredag?



Ha en fin födelsedag! Vi ska på gårdsfest på Tuva-Lis förskola i eftermiddag så jag hoppas vädret håller sig fint, iaf uppehåll och inte alltför blåsigt!



Kram och grattis vännen!



/L.

#3 - - Madelene:

Hoppar in här på ett bananskal och tycker att jag känner igen dig, som blond. Men kan inte komma på vartifrån? :D Hmm, får grubbla på det ett tag till hehe. Passar även på att säga att du har en fin blogg =)