Två dagar kvar..

Nu börjar det mesta falla på plats...men ändå är listan väldigt lång för de dagar som är kvar.
Hur ska jag (vi) hinna?!

Fick underkjolen idag, äntligen!!!

Har provat klänningen med kjolen idag, mamma ska fixa till den så att längden blir bra..

Är dock inte alls nöjd med hur den sitter på =(

Det är väl meningen att man ska känna sig fin när man gifter sig...jag känner mig som en stor tjock marräng...

Skulle ha gift mig när jag var yngre och mindre tjock...

Har ångest över klänningen oxå...vill ha en annan...JAG VET jag är helt galen!!

Svängde för hos T och lånade hennes "bröllopsdukar", Tack Tack Tack =)


Nog om detta!

Idag bar jag ut min son skrikande från förskolan till bilen utan skor och utan jacka!

Han var arg när jag kom, tog då självklart ut all sin ilska på sin mamma =(

Försökte (som vanligt) ta detta på ett pedagogiskt vis och vara så lugn som jag kunde, till jag ansåg att det gick överstyr...
Jag talar om för honom att om han inte klär på sig(erbjuder mig såklart att även hjälpa honom..) så bär jag ut honom utan kläder...( i hopp om att han då klär på sig...)

Det gör han inte, då måste jag ju följa upp mitt hot ...så jag tar mitt barn under armen och går ut i bilen....SUCK!

#1 - - Anonym:

Heja heja! Kämpa på!!!

Ta ungen under armen och gå. Ge honom en chans att klä på sig, och tar han inte den, ja men då är det bara att gå ut med honom!

Stå på dig och ta kontrollen över situationen!

#2 - - Johanna Olsson:

Bra Therese, jag blev dock nyfiken på hur det gick när ni kommit till bilen, blev han lugn då och kanske skrattade åt att han inte hade några kläder på eller var han sur som en citron resten av dagen?

Vad gör ni imorgon? Behöver du fixa med massor av saker så du behöver passning av Albin eller kan vi kanske leka allihopa?

Kram

#3 - - Lena:

Hej hej!



Hoppas det ordnar upp sig med alla bröllopsbestyr och alla känslor runtomkring...du KOMMER vara världens finaste!

Hoppas bröllopsdagen/dopdagen blir den finaste och att allt blir som du tänkt dig!!!



Haha! Jag har också fått göra dagisvarianten då man bär barnet ut till bilen utan kläder...och nån gång har det blivit med kläder också! Inte roligt men de brukar lära sig att inte tjafsa så mycket...



Angående inlägget nedan...jag håller med de andra, be BVC om hjålp. Du ska inte behöva känna såhär!!!

Jag blir så ledsen för din skull.



Kram kram!!!

#4 - - Nina - Mamma till theo <3:

Hej tjejen.

jag vet att vi ej behöver köpa något men vi vill ;)

så nu är allt fixat och klart iallafall.

ser fram emot att få ta del utav eran dag vi med :)

vill du att jag ska ta med albin hem eller ta med han ut och leka en stund så säg till . theo vill verkligen leka :) vet att ni har fullt upp mm så vi får ses mera efter lördagen som sagt :)



Ha det bra så länge. kramar