Separationsångest

Vad hände med våren????
Värsta stormen idag ju, hua =(

Men jag och barnen tog oss ut ändå, varit på födelsedagsfika hos Linda, supergod tårta!



Ikväll har jag nattat lillsessan i sin egen säng, hon var såå duktig och somnade själv...eller typ själv..med mamsen i sängen bredvid som höll i handen.

Fick lite separationsångest när vi satt o kollade på tv och båda barnen sov, Elma somnar ju alltid i min famn på kvällen och där ligger hon oftast tills vi båda ska gå och lägga oss..
Lite mysigt tycker jag..men man lär väl vänja henne att somna i sin egen säng...men jag kommer sakna att ha min lilla bebis i famnen på kvällarna =(

Natti Natti!

#1 - - Lena:

Hej hej!



Tack själv för senast! =)



Ja, vart tog våren vägen? Eller är det såhär våren är, lurig och kall och varm om vartannat?

Idag skiner solen iaf men det är kaalllllt! BRRR!



Fanns bara en till sådan jacka och den var också röd stl 110/116. Men man kan dra åt den i ärmarna...



Kram kram!