Tänk om alla dagar vore som denna...

Idag har jag och familjen varit i Furuviksparken, vi har haft jättemysigt!
Albin har skött sig exemplariskt under hela besöket i parken och även innan vi kom iväg imorse var han såå foglig!

När vi berättade att vi skulle åka till Furuvik idag sa vi att vi inte ville ha något tjafs innan vi skulle åka iväg...
Då sa Albin:
-Om jag bråkar där så får vi slänga in mig till ormarna!
Det behövde vi ju verkligen inte, det var väl tur =)

Elma har också skött sig helt fantastiskt, men det är inte ovanligt =) peppar, peppar..










.....................................................................................................................

Det blev inget lördagsgodis för herrn idag då han gjort dumheter igår, men han fick dock "cheerios" i yougurten imorse.
Jag brukar kalla dessa flingor sockerflingor, då jag inte tycker att han ska ha dom när det inte är lördag..

När Albin såg att jag hällde i flingorna utbrister han:

-Åhh det är lördag, sssooocker!
Han verkligen njuter när han väser ur sig ordet ssssooocker!!!

......................................................................................................................

Vi har ju såklart oxå varit på bröllop idag ;)
Häftigt att få uppleva ett så stort svenskt kungligt bröllop, även om det var genom att se det på tv:n!



                             Bilden är lånad från www.tv4.se