24 juli

Idag bjöd vi hit F:s mamma och pappa på middag vi ville fira hans pappa som fyller år på måndag, samma dag som Albin.

Tidigare idag har jag städat, dammsugit och tvättat golv, gjort rent spisen och ugnen samt bakat ett gäng chokladbollar!

Igår bakade jag massor med muffins som jag frusit in till kalaset osså köpte vi färdigt alla föelsedagspresenter till vår prins som ju blir 4 år på måndag!!! ♥

Det är helt sjukt vad mycket pengar vi lagt ner på hans födelsedag i år..alldeles för mycket tycker jag...nästan 3500 kr...
Hur mycket handlar ni födelsedagspresenter för till era barn???

F har tillsammans med sin mamma och pappa köpt en fyrhjuling, utan att fråga mig...han vet att jag inte alls tycker att Albin ska ha en..tror faktiskt inte heller att Albin själv är särskilt intresserad av den..men men..

Imorrn ska jag göra tårtorna och garnera muffins =)

På eftermiddan ska vi iväg på ett annat 4-årskalas, till Albins kompis Theo (som egentligen fyller år på tisdag)


En sak till...

Vår lilla Elma går själv med lära gåvagnen!!!! Så duktig tjej!!! ♥



Nu blir det lite film!

Hare bra!!!
#1 - - Matilda:

Visst är 3500 mycket pengar men det är ju så roligt att slösa pengar på dom små ju=) Nu har ju inte Idun fyllt år nån gång än men jag vet ju hur mycket namngivningen gick på så kan ju tänka mig att jag kommer att läggas en del pengar på presenter till henne sen...



Men Elma vad du är duktig! Heja heja!! Stora lilla tjejen=)

Idun har också lärt sig en sak, hon kan sitta!! Helt på egen hand en kort stund bara men ändå!! Hon bara vakna imorse och kunde det helt plötsligt. Galet..

Ses imorn då!!