Tapeter

Igår köpte jag tapeter till sovrummet..det blev vita metallic och en vit mönstrad fondtapet...inte helt nöjd...men rummet ser förjäkligt ut just nu så jag hoppas att det inte kan bli sämre ;)

Imorse började jag skära tapeter och hann få upp 1 våd..det är inte lätt att att vara snabb med två små barn hemma =)

Så jag valde att istället för att göra tusen saker samtidigt avbryta tapetseringen ;)

Nu ikväll när Elma låg o jollrade i sängen och Albin busade med pappa så fick jag upp nåra våder till...så det går sakta men säker framåt!
Återkommer med bilder imorrn!

Har även mitt i alltihop sålt syskonvagnen, la ut den på blocket tidigare idag och fick den som sagt såld redan nu ikväll =)

Vi använder den inte alls faktiskt...just nu med all snö är det lättare att dra bobben eller pulkan efter vagnen och om några månader har Elma växt ur liggdelen men kommer fortfarande vara för lite för sittdelen så vi valde att sälja den!

Nu är det dags för säsongspremiären av Let´s dance !