En bra bit på väg !

Idag har jag slipat och tapetserat lite till. Började redan efter frukosten strax efter nio, Albin har varit med pappa F och Elma har varit med mig, hon har varit helt fantastiskt tålmodig =)
Legat o kikat halva dagen, dock bytt lite plats för omväxlingens skull, babysitern, sängen och utan blöja på ett täcke samt  tagit nån lur då och då =)



Strax innan två åkte vi in till stan tog en tur på Ö&B och till mormor och morfar.

Nu ikväll har jag klippt till våderna till sista väggen, med mönsterpassning...I HATE mönsterpass!

Imorrn är det dags att sätta upp dom..och det är ju bara att hoppas att jag klippt rätt...?!
#1 - - Lena:

Sötnosen då! Hon börjar bli så stor nu!!! =)



Har du sett att jag skrivit till dig på FB?

Om inte skriver jag samma sak här...blev lite förkyld i veckan så jag hörde aldrig av mig. Tänkte att jag kan komma förbi i veckan när Tuva-Li är på förskolan istället...lite lugnrae för mig då! =D

Hör av mig i veckan!!!



När får man se bilder från sovrummet då?



Kram!