Såå trött!!

Nu börjar verkligen tröttheten komma ikapp mig..känner mig som en zombie =(

Gick och la mig igår strax innan tio, imorse 06.20 vaknade Elma, strax därefter oxå Albin. Hade kanske inte varit lika tungt ifall jag hade fått sova därimellan, men det har inte hänt på 4,5 månad då lillskruttan vill äta minst var tredje timme, ofta även ännu tätare det tar på krafterna. Har dessutom massor att göra på dagarna oxå, inför dop/bröllop, underhålla Albin o Guuud vad han pratar-heeeeeela tiden tänk om man kunde få vila öronen ibland ;)

Elma har börjar krångla med ammningen oxå, hon vill helst bara busa och prata istället för att äta. Vår lugna lilla fröken har oxå börjat få ett humör, kankse tänker bli mer lik sin bror...


Nu är det dags för oss att göra oss iordning för förskolan, förhoppningsvis kanske Elma vill sova en stund när vi kommer hem så kanske jag kan få vila lite...vilket jag tycker är supersvårt mitt på dagen när jag väl kommit upp...men men vi får se!

Ha en bra !
#1 - - Lena:

Var sträng mot dig själv så du får vila och slipper vara trött...speciellt nu innan bröllop/dop! ;)



Känner igen det där med barn som pratar heeeeela tiden!!! Har en likadan här hemma!!! suck

Och sedan lillebror kom kan man tydligen inte leka själv nå mer heller utan nu hänger hon en i svansen heeeela tiden. Hur ska jag få henne att leka som förr??



Jaja, ha det gott. Kram!