14 februari

Alla♥s dag idag!

Imorse fick jag och Elma ligga kvar i sängen när Albin gick upp med pappan i familjen =)

Strax innan nio kom dom in och väckte oss med choklad och en blomma...men va fint ! Va kan det vara för blomma tro?!
Sa jag till Albin

En ..rosa tror jag...
Sa Albin

Det var lite kul tyckte jag =)
F hade inte talat om vad blomman hette, som då såklart var en ros ♥ TACK till mina pojkar!

Verkligen superhärligt väder idag, vi åkte till hemlingby, tog med Albin skidor till Albin och pulkan till Elma.

Albin ville ju dock inte åka skidor...han ville skjuta med sin pilbåge!
Vi hade med oss lite matsäck oxå...låter ju ganska mysigt..eller hur?!

Detta lilla mysiga äventyr var ju dock inte så trevligt som det nu kan låta...för trots att vi (jag och F) verkligen ansträngde oss på våra bästa glada humör så har Albin tjurat, bråkat, skrikit, sparkats, och kastat snö hela förmiddan...så det var den lilla familjeutflykten de...
(ingen kameran fick vi med oss tyvärr)

MEN MEN, nya tag!

Nu ikväll har syrran med familj varit här och hälsat på & käkat !

Elma har fått smak på banangröten iallafall =)
Hon gillar oxå bättre hemlagad mat en köpmaten =)



 
Tidigare i veckan..en trött tjej somnade sittandes när mamma diskade♥

Sist men inte minst ;)

♥ ♥ ♥ GRATTIS  Matilda och Mats till er lilla Idun! ♥ ♥ ♥

Hon föddes vid 15-tiden den 13 februari, vägde 4294g och var 54,5cm lång!

Vi hoppas att allt fortsätter att gå åt rätt håll, då det tillstötte komplikationer med det lilla flickebarnet !

Hon ska tydligen ha massor av mörk hår, vi väntar ivrigt på en bild !

Återigen GRATTIS till er nya familjemedlem!