1 december

Idag är det dags att öppna första luckan i kalendern! =)
Redan december, inte klokt vad fort det går, nyss satt vi på stranden o solade känns det som...

Jag och lillskruttan har precis ätit frukost och storkillen lämnade vi på förskolan 7.30 idag, önskemål från personalen då det skulle komma någon från Furuvik o ha zooskola med barnen =)

Snart ska jag lämna en halvsjuk Elma hos A, tack snälla!, jag ska iväg och göra en intervju till en skoluppgift!


Elma iklädd strumpbyxor =)


Igår fick jag nåt ryck medans Albin på förskolan, jag tyckte att det var dags att möblera om lite i hans rum!

Så jag o Elma grejjade på lite...rörigt blev det, men ganska bra till slut!






Det är inte riktigt klart än, funderar oxå på att måla om...
Det blev mer lekyta och lite mer ordning, bilder kommer sen!

Albin blev glatt överraskad när han kom hem, han tyckte att det blev bra =)






#1 - - Johanna Olsson:

Oj, modiga ni är då projektet kändes lite farligt. Tänk om han blivit galen för att ni ändrat i hans grejer..

Kram på er, lycka till idag

#2 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Vi saknar er :) vore verkligen jätte trevligt att ses någon dag.

vad bra att han blev glatt överaskad :)

är inte helt klar med theos rum ännu, men det kommer :) är lite små fix i varje rum :P hehe. Kram!