Tidsbrist

Som ni märkt har bloggandet varit en bristvara speciellt de senaste dagarna, men även dåligt över lag =(

Jag har helt enkelt inte haft tid!

Så fort vi lagt barnen har jag varit i källarn och donat eller gjort något annat jag inte hunnit med under dagen med två busar runt benen ;)

Idag hade vi iallafall besök av nya grannar, som flyttat in längre ner på gatan. familjen har tre barn, Lova (snart 4år) som går på Albins förskola, Engla (7 år..tror jag) och Matteus (11 månader)
Jättekul att en till barnfamilj har letat sig hit till Krogasvägen, Albin behöver lekkompisar i närheten, han är verkligen i den åldern då han hela tiden vill och behöver ha någon att leka med ..


#1 - - Johanna Olsson:

Men ahh, de verkar ju jätte trevliga! (eller mamman iaf...)

Ja jag instämmer-blogga lite mer

#2 - - EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!:

Hej!

Jag undrar hur fort du kan göra ett armband med 3 namnbrickor på? Jag bor i Gävle så du behöver inte fundera på frakttiden :)