Elma på vift!

...Vart tog tiden vägen egentligen????

Helt otroligt men våran lilla Elma tar sig både framåt, bakåt och runt runt-ungen krälar!



Det känns ju som om det vore igår som min stora, snart 4åriga (!!!!!) pojke låg i mammas famn och bara var en liten bebis-herreguuuud!


Albin knappt 8 månader

Nästan skrämmande...det står inte på så är man gammal och grå och mina bebisar flyttar hemifrån - HJÄLP, snacka om att man måste ta vara på tiden!!!!


..........................................................................................................................................................


Idag vaknade vi till ett strålande väder!
När vi intagit frukosten begav vi oss ut på en promenad i solen.
Albin cyklade, långt gick vi - till "stora lekparken" vid Markheden.
Vi hade med oss frukt som vi mumsade på osså lekte vi såklart!






Han är bra gullig min Albin, idag när vi var ute på gatan och han cyklade framoch tillbaka  i full fart så ramlade han i slutet av gatan. Kvar stod jag ganska långt bort, Oj oj tänker jag och närmar mig snabbt!
Halvvägs framme reser han sig upp och ropar (utan att jag sagt något) - jag är okej mamma, skadade mig inget! sedan cyklar han vidare!


#1 - - Johanna Olsson:

Heja Elma!! Vilken tjej.. 6 månader å tar sig fram på ett strålande sätt. Hon har verkligen satt ribban högt för Freja.. :S

Men nu får ni fullt upp, bara att plocka undan småsaker som är farliga för små munnar.

Kram