Skinande rent...typ =)

Började med storstädning i onsdags, dammade, dammsög och tvättade golven i hela huset (inte källarn..), tvättade mattor och vädrade mattor.

I torsdags fortsatte jag med att skura toaletten från golv till tak! Sedan gav jag mig på köket, torkade alla köksluckor, dammade överallt o lite till =)

Idag har jag städat på gården, plockat äpplen och klippt gräsmattan, tvättat 3 maskiner.

Kul mamma man är när man bara städar va?!
men i onsdags så städade jag på kvällen när F var hemma så då fick dom två roa sig med annat, igår lekte Albin på gården medans jag städade, idag var vi ute och hjälptes åt...(eller inte) när vi kom in så badade Albin ett lavendelbad =)


#1 - - Lena:

Du verkar vra bra på det här med städning. Skulle torsdag funka? Att du kommer hit och städar menar jag?



;)