Namnpanik!!!

Hjälp, vi vet inte vad bebisen ska heta..nu börjar det att dra ihop sig..

Om det blir en pojke känns det som att det blir en Lukas eller en Måns..


Jag har alltid tyckt att det finns sååå många fina flicknamn att välja på, men nu känns inget riktigt rätt =(

Vi vill , om det blir en flicka, att hon ska heta Ethel men i andranamn..det ställer till det lite..
Jag tror att jag vill att hon ska heta Elma, men ELMA ETHEL GUDMUNDSSON...kan man heta så???

Vendela Ethel Gudmundsson?
Ethel Tuva-li Gudmundsson? 

Alltså, seriöst hjälp oss med namnförslag!!! =)
#1 - - Lena:

Det är svårt. Jag vet. Vi är i samma situation. Förr hade jag inga flicknamn, men sedan vi fick veta att det är en pojke så tappade jag alla pojknamn och blev helt nollställd!!! Panik!



Ethel är jättefint! Ett namn jag inte tänkt på men när du skrev det här pptcäkte jag det! Jag gillar dessutom att det är lite ovanligt! =)

Elma ethel Gudmundsson funkar fint! I promise!!!

#2 - - Anonym:

Vad du än väljer, snälla INTE Tuva-Li! Det är ju nästan värre än Tindra och Nova-Li.