Denna väntan..

Kontroll idag på förlossningen, ingen igångsättning än..ytterligare en kontroll om 9 dagar,

*suck* nästa onsdag, det är långt dit, vad händer sen?

Jo, då får vi en ny tid ev. på torsdag eller fredag nästa vecka för igångsättning.

Men allt såg bra ut iallafall sa läkaren, var juh dock helt omogen än...så den lär juh alltså inte komma tidigare än beräknat.

Hur får man tiden att gå fortare????
#1 - - Lena:

Vad tråkigt att det inte var dags än...måste vara olidligt att bara vänta och vänta! Man vill ju ha bebisen på en gång!!! =)



Mina fogar blir sämre och sämre. =(

Inte så roligt...men den andra sidans personal hjälper mig genom att låta mig slippa städa gården och så, vilket är skönt!

Vikarie är löst. Anette heter hon, var utbildningsviakrie hos oss i våras, ska komma på onsdag. Tack gode gud!!!

Svårt med viakrier och donnan vi hade idag kunde knappt svenska språket! =/

Har varit kort om folk idag och fick bara en vikarie så denna dag vill jag bara glömma! =(



Hur är det att vara hemma då? Trökigt?

Ska vi ses nån dag? Jag kan komma förbi och fika efter jobbet när jag slutar tidigt nån dag om du vill?

Kankse Johanna kan också?



Kram!

#2 - - Lena:

Hej igen!



Ingen aning om hur länge hon ska stanna. Till jul kanske? Man vet ju aldrig med chefen...



Fredag jobbar jag 12:30-16 så då blir det lite tajt.

Måndag-tisdag 12:30-16:30. Typiskt!

Men nu på torsdag slutar jag 12:30...



Om du vill göra hjärtan, när du är inne och skriver ett nytt inlägg så finns det en kontrollpanel där man kan välja fet stil osv. På den undre raden finns det ett tecken som ser ut som ett upp och nervänt U, gå in där så finns det en massa specialtecken!



Kram kram!