Bra med föräldrar =)

Igår jobbade både jag o F sent så mormor o morfar hämtade Albin på förskolan, och stannade hemma hos oss tills vi kom hem.
F hoppar fortfarande runt på dessa förbannade kryckor..o jag är för slö för att röja upp på gården, tycker att jag har tillräckligt här inne o göra..men men iallafall när vi kom hem så har mamma o pappa plockat upp alla äpplen, ryckt ogräs runt rabatten och klippt gräsmattan =) TACK!
Kankse ska skaffa barnvakt oftare hihi =)

Idag är jag hemma från jobbet för att jag är så in i bombens förkyld, Albin är hemma med mig får se vad vi ska hitta på..kanske blir lite popcorn o en film =)

Ringde rådgivningen igår, är ju lite ..eller ganska mycket nojjig över svininflensan, eller nya influensan som det nu heter, så jag var juh tvungen att höra mig för om hur man egentligen vet att man har influensan eller vanllig förkylning..

Hon trodde inte att jag hade den nya influensan, men vet ni vad hon sa????
Att jag borde bli sjukskriven pga den stora (påstod hon) smittorisken på förskolan och för att jag är gravid och därför tillhör en av riskgrupperna...

Det låter ju helt osannnolikt att man i förebyggande syfte skulle bli sjukskriven...eller hur!?