Städa och springa i trappan gjorde susen....

...på foglossningen iallafall =( inte så smart kanske...nu har jag ont igen, när det började bli lite bättre igen..

Så knäpp man är egentligen...det finns ju inget knep för att starta en förlossning, ändå gör man (jag...) alllt för att prova ändå =)

Det enda som verkar hända är att man blir mer trött o slut o får mer värk i kroppen...INTE bra!

Idag blir det en ganska lugn förmiddag, tvättar lite tänkte sy litegrann och hämtar Albin vid kl. ett.
På eftermiddan åker vi o hälsar på Kusin vitamin!

Skafferistädningen gjorde jag igår, o skåpen oxå, så de är redan klart =)

Var hos BM igår oxå förrresten, hon sa att allt såg bra ut, att dret var mycket bebis i magen....men den är  inte grotesk...?! (men jättestor då??)

Hon sa även att jag kanske blir igångsatt den 14:e okt....Snacka om att hon gjorde mig besviken dårå...jag trodde att det skulle bli 8 el. 9:e juhe, tjejej utan tålamod..inget för mig det här med att vänta inte =)


Nu tänkte jag knåpa ihop en body och ett par brallor...får se hur det går..


Kramis