På måndag!

8.45 på måndag ska vi in och prova en igångsättning =)
Om det inte funkar, inte händer nåt på 24 timmar, så kommer det att bli ett snitt.
4 dagar kvar...OJ OJ

Läkarn var trevligare idag än sist, jag fick tillochmed göra ett ultraljud =) allt såg bra ut sa han, bebisen vägde typ 3,5 kg..så den lär juh alltså vara ganska stor när den kommer ut då...

Jag såg nåt som stack ut....kan det vara en pojke ändå??

Han sa oxå att jag var mer "mogen" idag än i måndags, mer än förväntat, men inte alls redo för igångsättning nu..


Fortsätter dock med mitt hallonbladste ;)
#1 - - Lena:

Åh så spännande!!!



#2 - - Lena:

Avundsjuk jag blir då...vill också ha min bebis! NU!!!

#3 - - Therese:

Åh va kul!!! Då e det ju bara typ helgen kvar ju o sen har ni bäbis! Tänk positivt, ni har iaf eran lilla hos er under nästa vecka! Va glad jag e för eran skull hihi