En bra dag!





Idag har F jobbat, jag har varit ensam med kidsen hela dan...var orolig att det skulle bli jättejobbigt p.g.a Albins humör..
Men det har gått över förväntan =)
Vi har haft en bra dag!
Vi har kollat lite på film, läst böcker, varit på en promenad i duggregnet o plockat löv som vi har limmat på papper osså har vi bakat chokladbollar, kolla in Albins jätteboll =)


Imorrn är det dags för Albins första vaccination mot influensan...är ganska nojjig över den här jäkla sprutan...hört så mycket läkiga reaktioner/biverkningar...o samtidigt är jag ju superrädd att lillgrodan ska få svininflensa..eftersom hon inte får ta sprutan...
jag eller F lär ju hinna få den där jäkla influensan innan jag får min spruta om 4 veckor, o då smittar jag juh grodan =(

#1 - - Lena:

Hrligt för er med en bra dag! Det är ni värda!!!