Börjar bli stressad!!!

Nu har jag haft så långtråkigt hur länge som helst...Nu känns det helt plötsligt som om tiden verkligen drar ihop sig.
Känner mig stressad, hur ska jag hinna allt...eller ja egentligen är det väl inte så mycket men man vill juh fixa det sista...Håller på o tvättar o tumlar för fullt nu, så jag slipper det på ett litet tag =)
Gräset behöver klippas en sista gång, jag måste dammsuga och tvätta golven...vi har en bänkskiva på K-rauta att hämta ut, som ska sågas och monteras i köket...

Nee nu ska jag slänga i mig lite mat iallafall, o sen åka ner på stan o fika med A, L och C =)

(..kan juh inte bara göra tråkiga saker ;)


Kramisar

#1 - - Johanna Olsson:

Hello, apropå ingenting, när du skriver på facebook så syns ingen bild inte heller ditt namn.. så jag har varit väldigt fundersam över vem som skrivit. Men har nu kommit på att det är du, har du medvetet gjort så?

#2 - - Lena:

Hej hej!



Skoj det var att ses idag!!!

Tänk, nästa gång vi ses får jag träffa din lilltjej!!! spännande