Vem skriver jag för?

Skriver och lägger ut bilder för att jag tycker att det är roligt, för min egen skull men oxå för att få dela med mig av vårat vardagsliv, berätta om hur vi har det och vad vi gör samt få avreagera mig på sånt som irriterar mig =)

Skulle vara kul att veta om bloggen har några läsare...

Lämna gärna ett spår du som läser inlägget ;)

Kram

#1 - - Anna:

Ja jag följer din blogg :-)



Tittar ofta på dina fina kläder som du gör till barnen, skulle vilja veta hur du gör mössorna, skulle gärna sy till Alwin och Wilma



Hon är så otroligt söt er Elma och så jätte fint namn ni gett henne



Sköt om er



Kram Anna

#2 - - Therese:

Jag kikar in vara och varannan dag för att läsa om ditt liv. Jätte fina mössor gör du, kan man köpa av dig?



Mvh Therese

#3 - - Therese Gudmundsson:

Va kul att ni läser, o gillar mina mössor o kläder=)

Ja, man köpa mössor om man vill =)



Kram

#4 - - Therese:

Vad har du för tyger och vad kan man välja för märke (vet att du gör stjärnor och blommor)finns det nå mera märken? Har du fler bilder? Vad kostar dom? Oj, nu blev det många frågor :)

#5 - - Therese Gudmundsson svarar:

Vad har du för mailadress?

#6 - - Lena:

Jag läser!!!



=)



Vet du om att du kan kika hur många exakt som varit in på din blogg under dagen?



Kram!!

#7 - - Therese Gudmundsson svarar:

Nej..hur gör jag då??

#8 - - Johanna Olsson:

jag läser oxå.. Puss puss

#9 - - Lena:

När du loggar in på blogg.se så väljer du översikt.



När du kommer in där så kika på vänster sida, längst ner står det "visa statistik". Gå in där så ser du.



Det blåa är exakt hur många som har varit in och läst, det röda är hur många sidvisningar som du har haft. Samma personer kan ju vara in flera gånger på samma dag och det är alltså det röda.



Prova får du se! Kanske är måååånga fler som läser men som aldrig kommenterar, så är det hos mig iaf!



Kram kram!!

#10 - - Lisa Norling:

Jag läser :)



(lösen till bilddagboken är: lisa)

#11 - - Nina - Mamma till theo <3:

Jag läser din blogg :) tycker de e spännande med allt skoj ni alltid hittar på alla söta kläder du gör själv.Önskar jag hade din energi och ork till att få till allting :) kram Nina

#12 - - Lina:

Jag brukar läsa lite då o då, mysigt att läsa om hur ni har det och om nytillskottet i familjen! kram lina

#13 - - Caroline:

Hej Therese!



Jag läser din blogg :)Vi kanske kan ses något framöver, efter jul eller så. Vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra.



Kram Caroline (& Stella)

#14 - - Therese:

Åh jag läser ju bloggen så fort jag kommer åt hihi Tycker alltid det e spännande o se alla dessa projekt du har för dig =) Åsså kul o se alla bilder du alltid lägger opp juh! =)



Kram kram!