En flopp...

Ja då var första natten över. Det började bra igårkväll, han somnade ovanligt snabbt och sov ända till 03.27 då han vaknade och skrek.
Jag gick in till honom då sa han
-Tack mamma för att du kom
Osså samlade han ihop sina sovgrejor, han trodde ju såklart att jag skulle ta med honom in till våran säng..
Jag sa gonatt och att att han skulle lägga sig ner, då blev han ledsen o sa:
Jag vill inte vara kvar här

Han var ledsen och efter tag satt jag på en Bamsesaga och gick och la mig.
Det gick kanske 20 minuter så skrek han igen..o så höll det på till 04.30 nånting då jag gick in och la mig på resesängen då somnade han tillslut.

Strax innan sex vaknade han igen, då hade han kissat i sängen =( det har inte hänt sedan vi slutatde med blöjan..
Då fick han komma in i våran säng och vi sov till nästan kl. nio.

Nya tag inatt!