Bröllop

Idag har vi varit på  T och M :s bröllop, jättefint!
Åhh så fin bruden var i sin klänning och håruppsättning, för att inte tala om brudparets lilla prinsessa så sööt =)

Alltså, jag skulle aldrig fixa o gifta mig, såå nervös jag skulle vara, jag blev ju nervös av att bara se T och M idag o föreställa mig hur nervösa dom var...hua
Men lite sugen blir man juh på att få ha fin klänning o hela den baletten =)

 

Hoppas det är ok för brudparet att jag lägger ut bilder?!

 
                                                                                    Mina killar bröllopsfina =)

 Oj vikken ångest jag har haft över vad jag skulle ha på mig
                                                                      inte lätt att hitta nåt när man är så grotesk och ful...men men
                                                                      det blidde en klänning ifrån "mama shop".