Loppis

Igår tänkte jag att jag skulle göra ingenting, efter jobbet o hämtning av barnen...
Det blev inte riktigt så.. det blev en liten sväng till affären eftersom vi behövde fylla på kylskåpet lite.
När vi kom hem låg disken från dagen innan i diskhon, o det behövdes dammsugas, kunde jag släppa de tro?! Nej, såklart inte!
strax efter 19 fick jag veta att jag fått en reservplats på klädförsäljning på polhemsskolan. Hade inte räknat med att få plats, så hade därför inte förberett något att sälja 😕
Det var bara att ta en sväng upp på vinden o rota bland gömmorna, pannlampan på!
Fick ihop en hel del grejer som vi inte längre har användning för.
Imorse var jag på plats 8.15, rena rama kaoset!
Folk blir helt crazy på sånna här tillställningar tycker jag, jättelånga köer, både in och ut!
 
Eftersom jag var där, är ju jag lika crazy ; ) Inte nog med att jag var där.. jag hittade såklart några fynd som fick följa med hem.. bl.a. ett till dockskåp att göra om...
 
Appropå de så är nu dockskåp 1 färdigt!