Cup

Denna helgen har Albin haft cup i Hofors, samling 7.30 båda dagarna och hemma igen vid 18.
F var med A på cupen, jag valde att inte åka emellan med tjejerna.. så jag har inte sett en enda match :( Ja, förmodligen den sämsta mamman ever...
 
Vi har hållt ställningarna på hemmaplan, tvättat, städat, lekt, promenerat med hunden och påbörjat ett litet projekt..
 
Det gick (nästan) kanonbra för grabbarna på cupen, de vann alla matcher UTOM finalmatchen.. Albin var jättebesviken, inte bara för att de "förlorade" utan för att han styrde in pucken till det enda målet i matchen, nämligen motståndarlagets mål : (
Det är ju sånt som händer, men A är ju helt förstörd ( vilket man har förståelse för) han tycker att det var hans fel att de inte vann finalen ..
Inga ord är goda nog just nu...
 
Projektet vi har påbörjat är Elmas rum, vi tyckte att det var  dags att göra om lite..
Så jag och Elma har kikat på inspirations bilder på tjejrum, vi har ritat skissar och börjat röja ur.
 
Jag älskar att sortera ut grejer, att få ordning och reda!
Elmas rum har varit en katastrof länge nu, hon har haft på tok för mycket saker. Nu har vi kommit överens och tillsammans tagit bort en hel del! 
 
Eftersom EN av mina svaga sidor är den att jag är så in i bomben spontan och impulsiv, så har jag inte hunnit ta nån bild på rummet och kaoset innan vi började.. så tyvärr så blir det bara en efterbild.. så småningom : )